Slash elválik a feleségétől, Perlatól. Benne volt az újságban!

Nemrég olvastam a Slash-könyvet, ami szerintem az egyik legjobb könyv a világon. Hitelesnek tűnik, dokumentál egy csomó mindent, izgalmas és nagyon szórakoztató. Olyan, mintha egy rockumentary-roadmovie mozi lenne könyvben.

Frissíthető viszont a tartalma, az aktuális utolsó fejezettel:

A pár éve volt egyik legfaszább bandám - hiszen Duff, Matt és David nagyon keményen dolgoztak, és a személyes problémák ellenére Scottot egy nagyszerű énekesnek tartom -, a Velvet Revolver feloszlása után, miután egy újabb énekessel vívott harcot a hátam mögött tudhatok - hát, igen, Izzynek igaza volt, az énekesekkel mindig csak a baj van - végre megírtam a szólólemezemet, amit annyira vártam. Nagyon inspiratív és kreatív munka volt, remek zenészekkel dolgozhattam együtt, csodálatos, kitartó és kreatív művészekkel. Újra turnézhattam, hiszen nekem ez az életem, ebben találom meg igazán magam. A gitározásban és a turnézásban.

Házasságom eközben sajnos nem bírta a próbát és elváltam feleségemtől, Perlától. Perla egy csodálatos asszony, nagyszerű anya, egy igazán intenzív személyiség. Mindig is nagyon fogom tisztelni. A gyerekeket továbbra is nagyon szeretem. A turném folytatódik. Remélem nem leszek a drogok rabja, igyekszem nem dohányozni, Jack-et és Johnnyt is távol tartani, és Fergie persze csak az egyik legnagyszerűbb, általan igazán nagyrabecsült zenésztársam, semmi több.

 

Azért kár. Persze van, hogy jobb búcsút mondani, bármilyen nehéz is.

A bejegyzés trackback címe:

https://setlist.blog.hu/api/trackback/id/tr862266283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása