Szellemház

2013.01.21. 15:27

Na, szóval... Lassan egy éve írtam utoljára. Néha jobb kussolni, mert néha tényleg nincs mit írni, mondani, vagy felesleges véleményezni, ha nincs mit tenni, hogy jobb legyen.

De örömmel láttam, hogy néha még van aki idetéved az oldalra.

Annyira azért nem igaz, hogy nem írtam, mert írtam, csak nem itt. Enyim a life9023 és a psychophantasmal blog, meg régebben működtettem a mithova blogot is.

Pazarlás belefirkálni egy füzetbe, aztán egy másikba, aztán egy harmadikba és egy negyedikbe, szóval most azon gondolkodom, hogy összefűzöm a három, pontosabban négy blogot, hogy minden egy helyen legyen. Technikailag fogalmam sincs, hogyan, és jó lenne megtartani a blogger formátumot is, illetve a főcímeket és az eddigi írásokat is.

Addig is, továbbra is, sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://setlist.blog.hu/api/trackback/id/tr875031053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása