Épp interneteztem, amikor a tévében (amit nem én néztem), éppen elkezdődött az X-faktor. Mázlim volt, mert nem kellett sok hülyeséget végigszenvedni, rögtön jött a Király L. Norbi és neki köszönhetően életemben először láttam-hallottam hörgős-ordítozós rockot a tévében, egy tehetségkutatóban. Oké, nem volt akkora sokk-rock mint a Gwar az eurofúzión, de nem is erről szólt téma. (Az egyetlen "horror", hogy szegény srácra rápakoltak mindenféle, külön-külön amúgy nem rossz cuccot, ami viszont együtt, összhatásában elég fura volt.)

Tud valamit a csávó, ugyanis végig az előadását figyeltem és azon gondolkoztam, hogy az jó, hogy sokan tudnak erős hangon énekelni, meg üvöltözni, de ez ennél több volt, sosem gondoltam volna, hogy ilyet írok egyszer, de hiteles volt (vagy csak tövig benyalok valami népkábító bélyeget, de nem hiszem). Frankó, szerintem nagyon jól küldi a témát. A múltkori Robert Palmer előadása is baró volt. Megint  meglepődtem, mert most nem olyan lagymatag előadás volt, amilyet mindenki megszokott az ilyen műsorokban, nem az a toljunk-gumi-rockot-az emberek-arcába-feketében-vagy-bohócnak-öltöztetve, hanem egy tényleg jól küldött rock and roll. Komolyan, remélem hogy megtalálja a helyét, kár lenne, ha nem kerülne a helyére, mert tényleg jól tolja a témát.

Vicces volt a Nagy Feró reakciója is, úgy fagyott le az arcáról mosoly, hogy közben mégis elismerően bólogatott. A Malekmiki válasza savanyú-a-szőlő volt, az Ildikóból csak annyira emlékszem, hogy nagyon dobálta magát megint, a Geszti Pétert pedig megint nem értettem.

Balázs, a műsorvezető pontosan olyan stílusban oltogatta a sárcot, mint a zé+ idején a kiscsajokat. Lehet hogy rövidebb a bundesliga sérőja és idősebb tíz évvel, de a stílusa nem változott semmit, és ez nem azon múlik, hogy mit súgnak az ő fülébe a háttérből.

Az Ördög Nóra kimaradt a díszletből.

És akkor beágyazok ide nektek egy Norbit:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://setlist.blog.hu/api/trackback/id/tr652433867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása